Thursday, September 26, 2013

时间,时间......

心情是很复杂的吧,
可是竟然是自己选择的,
就应该承担,
我不后悔,因为我没有能力、资格后悔;
也无法回头。

我不想回头看,真的不想。
往回看,只是让烙在心上的伤疤越来越深。
很累了,为什么我总选择折磨自己?
该放开了 :)
我不想再把所有的情绪往身上扛,
上帝,我把我所有的重担给你:)
有些事,我真的不能控制。

我知道所有发生的事,
你又你自己的计划,
那么长的路,
你鞭策我,
我想祈求祢让我完全顺服。

当身边的人让我伤心难过时,
只有祢不曾离开,
不曾抛下,
有了祢,我还缺什么....

LIGHT of the world YOU step down into darkness opened my eyes let me see... 
Beauty that made this heart to adore YOU, 
Hope of a life spent with YOU. 

Here I am to worship, here I am to bow down, here I am to say that you are my GOD... 
YOU're altogether lovely, 
YOU're altogether worthy, 
YOU're altogether wonderful to me. 


No comments: